7 סיבות חיוניות לכל חנות מקוונת שתצטרך בלוג, כולל שלך!

חשוב שתדעו: גם עם נוכחות חזקה ברשתות החברתיות ואתר אינטרנט מצליח, לחנות המקוונת שלכם עדיין נדרש בלוג.
למה? ניהול בלוג איכותי באופן קבוע יכול לשפר את העסק שלך בדרכים רבות.
1. פוסטים בבלוג יכולים לשפר את ה-SEO של החנות שלך
בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בעסקים שעוברים למסחר אלקטרוני. חנויות פיזיות מקומיות רבות, רשתות קמעונאיות ואפילו יצרנים שבעבר שירתו עסקים אחרים, אימצו מסחר אלקטרוני כדי להתחבר ללקוחות שנותרו בבתיהם ולהחזיר מכירות שאבדו עקב מגבלות פנים אל פנים.
משמעות הדבר שיש הרבה יותר חנויות מסחר אלקטרוני להתחרות מולן על נראות בתוצאות החיפוש. וזה אומר שתצטרכו להגביר את מנוע ה-SEO שלכם.
פוסטים קבועים יוצרים תוכן אתר חדש שיכול לשפר את דירוג תוצאות החיפוש שלך. כך גם פוסטים הכוללים את סוגי המילות המפתח שאנשי הלקוחות שלך מחפשים, בין אם זה "אוזניות בלוטות' לאימונים", "מזון אורגני לחמוסים" או משהו אחר.
2. פוסטים הדרכתיים יכולים למשוך לקוחות חדשים ונאמנים לחנות שלך.
לא משנה מה המוצר שלך, סביר להניח שלקוחות מחפשים טיפים לשימוש. זה חל על פריטים החל ממוצרי טיפוח ועד לציוד ספורט ועד לחומרי שיפוץ בית. אז תן ללקוחות האלה את מה שהם מחפשים, והפוך את הפוסטים שלך איך לעשות ומדריכים לשימושיים כל כך שאנשים יסמנו אותם וימשיכו לחזור כדי ללמוד עוד.
לדוגמה, Lowe’s מציעה ספרייה נרחבת של תוכן הדרכה, כל אחד מהם כולל קישורים למוצרים, הוראות ועוד. זהו סוג התוכן שאדם עשוי לשמור ולחזור אליו תוך כדי השלמת כל שלב בפרויקט השיפוץ האקולוגי שלו.

אפשר כנראה לעשות משהו דומה למוצרים שהחנות שלך מוכרת.
3. בלוג איכותי יכול להגדיל את רשימת הדוא"ל של המסחר האלקטרוני שלך.
כנראה כבר יודעים שרשימת התפוצה שלך היא הבסיס לשיווק יעיל. אם הבלוג שלך מציע תוכן שהלקוחות שלך אוהבים ויכולים להשתמש בו, הוא יכול לעזור לך להגדיל את רשימת התפוצה שלך כדי שתוכל להציג את ההצעות הבלעדיות, הקידומים וחדשות המוצרים שלך בפני יותר לקוחות, מהר יותר.
אתה לא צריך להשתמש בחלון קופץ כדי לגרום לאנשים להירשם, גם כן. מותג היופי Orly נוקט בגישה פחות אגרסיבית עם קריאה להצטרף לרשימת התפוצה שלהם בסוף פוסטים בבלוג שלהם, ממש מעל קישורים חברתיים שלהם.

4. פוסטים על אורח חיים יכולים למשוך לקוחות נאמנים למסחר אלקטרוני.
בניית קהילה סביב המותג שלך היא מהלך שיווקי מתקדם, ולעתים קרובות היא מתחילה בבלוג. שים לב שחנות הציוד החיצוני REI לא מדגישה את המוצרים שלה בפוסטים האחרונים האלה.

במקום זאת, פוסטים אלו בבלוג מכסים נושאים שאכפת לבסיס הלקוחות שלהם, כמו שימור וייעדים פראיים.
כדי ליצור בלוג שיעזור לקשר את המותג שלך לאורח החיים של הלקוחות שלך, אתה צריך הבנה טובה של הלקוח שלך. ואולי תרצה להתחיל בקטן, עם קטגוריה בודדת בבלוג החנות שלך המוקדשת לתוכן אורח חיים. אם זה מצליח, תוכל להוסיף עוד בהדרגה.
5. הבלוג שלך יכול להגביר מכירות על ידי הצעת מדריכי קנייה.
גם אם הלקוחות שלכם לא מתעניינים באורח חיים או במטרות מסוימות, כולם רוצים לקבל את המוצרים הנכונים – לא משנה מה המוצרים האלה. זו הסיבה שמדריכי קנייה הם תוכן פופולרי כל כך בבלוגים של מסחר אלקטרוני.
תוכלו ליצור מדריכי קונים ספציפיים לחגים ואירועים עבור כל אירוע, כולל פסטיבל האורות, כפי שצ'יווי מראה עם מדריך הקונים למתנות כלבים לחנוכה.

6. השתמשו בפוסטים שלכם בבלוג המסחר האלקטרוני כתוכן ברשתות החברתיות כדי להגדיל את ביקורי האתר.
הפוסטים שלך בבלוג יקבלו יותר ביקורים אם הם כוללים תמונות מקוריות ונהדרות. והתמונות הללו יכולות לעזור לפוסטים שלך להיות משותפים יותר במדיה החברתית, כך שתוכל למצוא לקוחות חדשים ולהביא מבקרים חדשים לבלוג החנות שלך.
הנה דוגמה שיש לה ממש הכל: חלק מדריך מתנות, חלק פוסט על אורח חיים, פוסט זה של אוסף מוצרים לחג של Etsy עם ניקול ריצ'י יש אמינות של משפיען והרבה תמונות מוצר מעוצבות היטב המושלמות לשיתוף ברשתות החברתיות.

גם בלי תקציב שיווקי בגודל של משפיען, תוכלו להשתמש בטלפון שלכם ובכמה טיפים מומחים לצילום תמונות מוצר כדי ליצור תמונות בלוג שהקוראים שלכם ירצו לשתף.
7. הבלוג האלקטרוני שלך יכול לעזור לך למצוא את העובדים הבאים שלך
אם החנות שלך גדלה, ייתכן שאתה מחפש לגייס עובדים חדשים. פרסום משרות בבלוג שלך היא דרך אחת ליידע את הלקוחות שלך, אך מה שבאמת יעיל יותר הוא יצירת קטגוריה בבלוג שמראה למבקרים מה החברה שלך, מי עובד שם ולמה הם אוהבים את זה. PetSmart עושה זאת עם בלוג שלם המתמקד בחוויית העובדים שלהם, עם פרופילי עובדים וכתבות על פרויקטי שירות קהילתי שהחנויות שלהם מארחות וחוסות.

אכן, לפלטפורמת המסחר האלקטרוני שלך נדרש בלוג.
לסיכום, הנה הסיבות מדוע לחנות המסחר האלקטרוני שלך צריך להיות בלוג: דירוג משופר בתוצאות החיפוש, הגדלת תנועת הגולשים לאתר, הרחבת בסיס המנויים לרשימת התפוצה, שיפור נאמנות הלקוחות, הגדלת המכירות, הרחבת טווח ההגעה ברשתות החברתיות וערוץ יעיל למשיכת מועמדים אידיאליים לעבודה עבור העסק שלך.
מוכנים להתחיל את הבלוג המסחרי האלקטרוני שלכם? בדקו את תוכניות אירוח וורדפרס.